تصاویر خودرو برلیـانس H330 , گالری عH330 , تصاویر H330

شرکت برلیـانس درون سال ۱۹۹۲ مـیلادی و توسط شخصی بـه نام یـانگ رو بنیـان نـهاده شد؛ محل استقرارش نیز شـهر شن یـانگ چین مـی‌باشد. قیمت کنسولی وسط صندلی خودرو نحوه سفارش ان این مجموعه که تا سال ۲۰۰۲ مـیلادی تنـها بـه ساخت مـینی‌بوس اشتغال داشت. قیمت کنسولی وسط صندلی خودرو نحوه سفارش ان درون سال ۲۰۰۳ مـیلادی قراردادی بین این شرکت و کمپانی خودروسازی ب ام و امضاء شد کـه در پی آن مقرر گردید کـه تولید و فروش و پشتیبانی مدل‌های گوناگون ب ام و در سراسر خاک چین، قیمت کنسولی وسط صندلی خودرو نحوه سفارش ان بـه برلیـانس واگذار شود. گرچه برخی از همتایـان چینی برلیـانس تمامـی همت خویش را بـه این امر معطوف نمودند کـه وارد بازار آمریکا شوند، ولی برلیـانس این ایده را از همان سال ۲۰۰۸ مـیلادی کنار نـهاد و تنـها بـه فروش مختصری بـه بازار اروپا اکتفا نمود، کـه البته آن‌هم درون سال ۲۰۱۰ مـیلادی متوقف شد. درون حال حاضر محصولات این شرکت بـه کشورهایی همچون روسیـه، استرالیـا، کره جنوبی، شیلی، کلمبیـا، مصر، کویت و الجزایر و …. صادر مـی‌شوند.

در سال ۲۰۰۷ مـیلادی، این شرکت تصمـیم گرفت کـه وارد بازار اروپا شود، بـه همـین لحاظ سدان نسبتاً بزرگ BS6 را روانـه این قاره نمود. از جمله ممالکی هم کـه این خودرو بـه آن صادر شد، کشور بلژیک بود. اما عرضه این مدل شکست سنگینی را به منظور برلیـانس بـه همراه داشت! بی‌شک درون این مورد، آیتم ایمنی نقش اصلی را ایفاء نمود. ماجرا از آنجا آغاز شد کـه خودروی مذکور درون انستیتو ایمنی ADAC آلمان نمایش ضعیفی را از خود بروز داد و بدتر از آن، درون موسسه ایمنی EURONCAP تنـها یک ستاره راب نمود. این موارد موجب شد کـه صدها تن از خریداران اروپایی این خودرو، سفارش خریدشان را معلق نمایند. به منظور جبران این ضعف‌ها، برلیـانس این خودرو را از نو طراحی نمود و ۶۰ بخش اصلی آن را کاملاً تغییر داد. پیـامد این تغییرات همب سه ستاره از انستیتو ایمنی LDIADA اسپانیـا و نیزب همـین تعداد ستاره از موسسه EURONCAP بود. با این وجود، بهای این مدل بـه طور قابل‌ملاحظه‌ای بالا رفته بود و از طرفی نیز شرکت واردکننده آن درون سال ۲۰۰۹ مـیلادی ورشکسته بود، بـه همـین خاطر برلیـانس سعی کرد کـه کار فروش این مدل را به‌تنـهایی به‌پیش ببرد؛ ولی بـه دلیل افزایش قیمت و نیز بی‌مـیلی بازار اروپا نسبت بـه آن – بـه خاطر شکست کاملاً علنی آن درون تست تصادف – برلیـانس را وادار کرد کـه بازار اروپا را ترک نموده و در آوریل سال ۲۰۱۰ مـیلادی صادراتش را بـه این قاره خاتمـه دهد.

برای نخستین بار درون آوریل سال ۲۰۱۳ مـیلادی، برلیـانس H330 درون نمایشگاه خودروی پکن بـه نمایش درآمد. بدنـه آن کـه از ترکیب نسبتاً مدرنی بهره مـی‌برد، توسط موسسه پنین فارینا ایتالیـا تکوین یـافته است. این مدل نمونـه فیس لیفت شده خودروی JUNJIE FSV مـی‌باشد. شاید برلیـانس از معدود خودروسازان چینی باشد کـه در راستای هویت بخشی بـه محصولاتش و نیز ایجاد کاراکتری خاص، قسمت جلوی این خودرو را مشابه با سدان H530 و کراس‌اوور V5 طراحی نمود. علیرغم اینکه خودروی مذکور پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای نسبت بـه سلف خویش داشته ولی برخی از رسانـه‌های چینی طراحی قسمت پشت آن را نامتناسب ارزیـابی نموده و ابعاد بکار رفته درون این بخش را بزرگ دانستند و نیز خطوط بـه کار رفته درون این قسمت را هم پوششی به منظور کمرنگ نمودن این نقیصه دانستند.

در کابین این خودرو نیز تغییرات درخوری نسبت بـه مدل FSV صورت پذیرفته و از متریـال به‌مراتب بهتر و نیز تجهیزات بیشتری استفاده شده است. همچنین برلیـانس مدعیست کـه برای کاهش هر چه بیشتر صدا و لرزش درون کابین، آن را که تا حد زیـادی از محیط خارجی ایزوله نموده است. کنسول مـیانی آن نیز کاملاً تغییر یـافته و کارآمدتر شده است. البته برخی از منابع از جنس فرمان این خودرو ایراد گرفته و آن را ارزان‌قیمت ارزیـابی نمودند و همچنین اندازه دکمـه بـه کار رفته درون LEVER جعبه‌دنده اتوماتیکش را نیز بسیـار بزرگ و خاص خودروهای سنگین دانستند.

Brilliance H330

به لحاظ ایمنی نیز این خودرو مجهز بـه ۲ کیسه هوای ایمنی بـه صورت استاندارد مـی‌باشد، کـه در صورت سفارش، امکان نصب کیسه‌های جانبی نیز درون آن وجود دارد. علاوه بر این‌ها، خودروی فوق بـه سیستم‌های ABS و EBD نیز مجهز هست که منبع هر دوی این سامانـه‌ها شرکت AG CONTIENTAL آلمان مـی‌باشد. بنا بـه ادعای وب‌سایت شرکت، ترمزهای این مدل قادرند کـه در مسافتی معادل ۴۰٫۲ متر، سرعت این خودرو را از ۱۰۰ کیلومتر بـه صفر برسانند.

معایب برلیـانس H330 (کلام دوستانـه):

۱- سوئیچ ماشین : قیمت کنسولی وسط صندلی خودرو نحوه سفارش ان توی سال ۲۰۱۵ مـیلادی کـه حتی روی ارزون ترین و بی کیفیت ترین ماشین مونتاز ایران مثل پراید و ام وی ام ۱۱۰,قفل مرکزی و امکانی مثل بالابر شیشـه ماشین بعد از قفل ماشین, یک امکان فوق ساده و پیش افتاده اس.و زمانی کـه الان ماشین ها روی تکنولوژی کی لس مانور مـیدن.شما با ماشین ۴۷ مـیلیونی تون,باید که تا دمـه ماشین بری و تازه سوئیچتو درون بیـاری ی توی قفل,بچرخونی,تا درب ماشین باز شـه..واقعا تاسف برانگیزه

۲- فرش کف ماشین : خوب یکی نیست بگه آخه عزیزه من,مگه فرش کف ماشین آپشنـه کـه برشداشتین؟؟مگه مـیشـه ماشین بدون فرش

۳-آینـه بغل های دستی:نمـیدونم از برداشتن امکان تنظیم برقیـه آینـه ها,راجع بـه مردم چی فکر مـیکن..

۴- ترمز های عقب کاسه ای : ۴۷ مـیلیون پول ماشین و ترمز عقب کاسه ای مثل پراید

۵-مـه جلو : خیلی حس بدی بـه آدم دست مـیده از این کـه جای مـه داشته باشـه و نزاشته باشن واسش.

۶- ضبط و پخش بی هیجان: دیسپلی ضبطی کـه روی پراید مـیزارن از این بهتره..این فقط ساعتو نشون مـیده..اونم ساده ی ساده..

۷- تیز بودن لبه های قاب دور ضبط و تهویـه: همون قابی کـه توی عبه صورت نقره ای است..وقتی پاتو تکیـه مـیدی بهش کـه مثلا استراحت کنـه پات,متوجه تیز بودن و درد اون ناحیـه از پا مـیشی..واسه من قابل کنار اومدن نیست..باید یک فکری بـه حالش م..

۸ – نبود تنظیم گودی کمر : کـه باعث شد برم از این روی های صندلی بگیرم کـه یک مقدار گودی کمرم رو پر کنـه..در نبودش درد کمر مـیاره..




[قیمت و مشخصات برلیـانس h330 و h320 پارس خودرو +عکس قیمت کنسولی وسط صندلی خودرو نحوه سفارش ان]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 06:59:00 +0000