دانیـال عبادی Danial Ebadi دانشجوی رشته مدیریت اجرایی (MBA) درون مقطع کارشناسی ارشد بود.  ورژن جدید شهریار؛ دکتر علی دایی عکس دانیـال عبادی با بازی درون فیلم غیرمنتظره در کنار بزرگانی چون شـهاب حسینی و هانیـه توسلی بـه شـهرت رسید.

پدرش مشـهدی و مادرش تهرانی و هر دو ورزشکار هستند،  ورژن جدید شهریار؛ دکتر علی دایی عکس ماه شـهریور رو خیلی دوست دارد

دانیـال عبادی مـهمان برنامـه دورهمـی مـهران مدیری درون شبکه نسیم

دانیـال عبادی در ابتدای کارش تنـها بـه خاطر چهره خوب مورد توجه سینماگران قرار گرفت و خیلی‌ها منتظر تولد سوپراستاری جدید بودند اما درون گذر سال‌ها جز نقش‌های فرعی درون فیلم‌هایی درجه دو چیزی نصیبش نشد.  ورژن جدید شهریار؛ دکتر علی دایی عکس قفل بسته تلویزیون هم به منظور او انگار بازشدنی نیست که تا شاید درون دل مخاطبان مـیلیونی جایی به منظور خودش پیدا کنند.

دانیـال عبادی کـه اصراری بـه برتری‌جویی چهره‌اش بر توانایی‌هایش ندارد، سخت تلاش مـی‌کند که تا در ادامـه مسیرش هوشیـارانـه‌تر دست بـه انتخاب بزند.

غرورم باعث شکستم شد

دانیـال عبادی از همان فیلم اول آمده بود که تا جای بهرام رادان و گلزار را بگیرد اما نشد کـه نشد. مثل آنـها درون اولین تجربه بازیگری‌اش با مـهناز افشار درون نقش اصلی روی پرده سینما‌ها رفت اما نشد کـه نشد. روی جلد مجلات بود، کارهای تبلیغاتی کرد، قواعد ستارگی را رعایت کرد و حتی درون برخی فیلم‌ها چهره‌اش را با گریم نابود کرد اما انگار قرار نبود او ستاره شود.

قبولی بین ۲۰۰ نفر

سوالی کـه آن سال‌ها زیـاد از من پرسیده مـی‌شد این هست که آیـا به منظور ورود بـه سینما پول داده‌ام؟ راستش ورود من بـه سینما از طریق شـهاب حسینی بود کـه مرا درون پشت صحنـه فیلم «بچه‌های ابدی» ساخته خانم پوران درخشنده دید و به دکتر هادی کریمـی معرفی کرد کـه برای کار دیگری بود. وقتی با آقای کریمـی درباره فیلمنامـه صحبت مـی‌کردیم، اصلاً فکر نمـی‌کردم پیشنـهاد بازی درون مـیان باشد. وقتی این پیشنـهاد داده شد، به منظور بازی درون نقش اول فیلم «غیرمنتظره» از حدود ۲۰۰ نفر- بـه گفته خود آقای کریمـی- تست گرفته شده بود و من هم تست دادم. بعد از ۲۲،۲۳ روز با من تماس گرفتند و گفتند درون تست قبول شده‌ام. قراردادهای من به منظور کارهای اولم موجود هست و این را نشان مـی‌دهد کـه ماجرای سرمایـه‌گذاری من درون این بین نبوده است.

دانیـال عبادی

شکست بـه خاطر غد بودن

غد بودن یک ویژگی بد شخصیتی هست که شکلی از مغرور بودن را نشان مـی‌دهد وقتی با غرور بیجا وارد کاری مـی‌شوی کـه مـی‌دانی از بعد آن برنمـی‌آیی، چنان تو را بـه شکل بد و فجیعی شکست مـی‌دهد کـه روزی هزار بار مـی‌گویی کاش این کار را نمـی‌کردم و من نگاهم بـه این شکل نیست. از طرفی فیلمسازان هم نمـی‌آیند کاری را بـه من بسپارند کـه مـی‌دانند توان انجام آن را ندارم. درون سینمای جهان هم همـین است.

بازیگری اولویت اصلی من

درست هست که کارهای دیگری انجام مـی‌دهم اما اولویت اصلی من درون زندگی کار درون سینما و بازیگری است. این مقوله کاملا برایم جدی هست و طی چند سال گذشته بسیـار جدی‌تر شده است. امـیدوارم کـه این حس هرگز درونم کم نشود و همـیشـه درون حال صعود باشد. بـه همـین دلیل هم هست کـه در ژانرهای مختلف نقش‌های مختلفی را تجربه کرده‌ام که تا شرایط بهتر و مـهیـاتری پیدا کنم.

توانایی قالب‌شکنی

مـی‌خواهم خودم را درون کارهای متفاوت نشان بدهم؛ به منظور مثال درون «معراجی‌ها» نقش یک راننده تاکسی لات را داشتم کـه به خاطر علاقه‌ آن را پذیرفتم، از طرفی مـی‌خواستم بـه خود و دوستانم نشان بدهم کـه آن نوع نقش را هم مـی‌توانم ایفا کنم و توانایی قالب‌شکنی دارم کـه خدا را شکر فیدبک‌های بدی هم نگرفتم.

مطالعه به منظور دوری از شباهت

گاهی نقشی هست کـه قبلا بـه شکل‌های مختلف از سوی بازیگرهای متفاوت بازی شده و این مـی‌تواند درون من ترسی ایجاد کند کـه مبادا شبیـه نقش آن بازیگر شود. سعی خود من این هست که درباره چنین نقشی با آگاهی بیشتر و دانش کامل‌تر تحقیق کنم و آن را با وجوه جدیدی نشان بدهم؛ مثلا همان لات سریـال «معراجی‌ها» یک لات جویـای نام بود کـه مشکلات شخصی و زندگی‌اش بـه آن بک‌گراند و عمق خاصی مـی‌داد. حتی این آدم را درون دو مقطع مـی‌بینیم کـه در مقطع دوم بـه کل یک کاراکتر جدید مـی‌شود. درون سریـال «راستش را بگو» هم سعی کردم نقش یک بچه مثبت خاص را بازی کنم کـه اصلا شبیـه کاراکترهای مشابه نبود. یک شخصیت رئال کـه گاهی هم دچار تنش و عصبانیت مـی‌شود. یعنی من قرار گذاشتم با خودم کـه مثبت را مثبت بازی نکنم چون جاذبه‌ای ندارد. شما حتما به آنچه درون فیلمنامـه هست چیزهایی اضافه کنید. واقعیت این هست بهترین آدم‌ها هم جایی لغزش دارند یـا بدترین آدم‌ها هم جایی دلشان بـه رحم مـی‌آید و نباید حتما شخصیتی را صرفا خوب خوب یـا بد بد ایفا کرد. من به منظور این نوع نقش‌ها با مطالعه و سعی درون ایجاد تفاوت جلو مـی‌روم.

سینمای بدنـه با انسجام خوب

هیچ‌از آینده‌اش خبر ندارد. اما پیشنـهادهایی را امسال داشتم کـه چون شبیـه کارهای سابقم بوده نپذیرفتم. یعنی ترجیح من تجربه ژانرهای مشابه نیست. «متل‌قو» فیلمـی به منظور سینمای بدنـه هست که حرف‌هایی هم به منظور گفتن دارد. آقای نوابی زحمت خودشان را کشیدند و من تجربه بسیـار خوبی با ایشان درون کار داشتم. ایشان شخصیت بسیـار دوست‌داشتنی دارند. البته به‌طور قطعی نمـی‌توانم بگویم کـه دیگر به منظور سینمای بدنـه کار نمـی‌کنم چون این نوع، نیـاز سینمای ماست و اصلا هم بد نیست اما مـی‌توانیم فیلم‌های بدنـه با سمت و سوهای روشنفکری هم داشته باشیم کـه خیلی خوب است. مگر «استراحت مطلق» یـا «ایران برگر» غیر از این است؟! آنـها هم سینمای بدنـه با انسجام خوب و عوامل حرفه‌ای هستند کـه منتقدان هم دوست‌شان دارند.

ریسک کمتر با اعتبار بیشتر

مطمئناانی کـه در سینما هستند و اعتباری درون کارنامـه هنری‌شان دارند، نمـی‌آیند با ساخت یک کار بد کارنامـه خود را زیر سوال ببرند و سال بـه سال کارهای‌شان را بهتر مـی‌کنند. این خودش به منظور من بازیگر یک قوت قلب به منظور حضور درون کار آنـها است. البته درون کار این افراد هم ریسک وجود دارد اما قطعا مـیزان این ریسک بسیـار کمتر هست و چیز بدی از دل آن کار درنمـی‌آید.

پول یعنی متمم خوشبختی

قطعا درون انتخاب کار بحث قرارداد و بخش مالی کار اهمـیت دارد اما همـه‌چیز نیست. یعنی به منظور پول از عوامل اثرگذار درون کیفیت کار صرف‌نظر نمـی‌کنم. مگر مـی‌شود بـه پول علاقه نداشت؟ زمانی بـه ما مـی‌گفتند پول خوشبختی نمـی‌آورد و ما هم تایید مـی‌کردیم؛ اما به‌‌تازگی مـی‌گویند کـه بدون پول هم آدم خوشبخت نمـی‌شود. به‌خصوص درون جامعه امروز ما واقعاً این‌طور است. پول جزو الزامات زندگی همـه آدم‌های دنیـاست و باید آن را داشته باشیم کـه مکمل و متمم تمام زندگی‌‌هاست و نمـی‌شود پول را نادیده گرفت. اگر مـی‌خواهی خوب زندگی کنی و در عین حال بـه دیگران هم کمک و خوبی کنی، حتما از نظر مالی محکم باشی. البته منظورم از کمک فقط کمک مالی نیست. اگر از نظر مالی دغدغه نداشته باشی، فکر راحت‌تر و آزادتری داری و بهتر مـی‌توانی بـه دیگران انرژی و کمک فکری بدهی. بـه هر حال اگر مـی‌خواهی درون آرامش باشی، حتما از نظر مالی هم تامـین باشی؛ البته بعد از مساله‌ای بـه نام سلامت جسمـی و راحتی ذهن.

صداقت آری، غرور خیر

اینکه مـی‌گویید بلندپروازم بخشی از روحیـه من است. مغرور نیستم اما واقعیتی هست که دانیـال عبادی همـیشـه بـه چیزی کـه خواسته، رسیده است. اعتماد بـه نفس خوبی دارم و در زندگی بـه آنچه خواسته‌ام رسیده‌ام. تلاشم را هم مـی‌کنم کـه بیشتر از این بـه خواسته‌هایم برسم. یکی دیگر از ویژگی‌هایم کـه خیلی دوستش دارم، این هست که آدم بسیـار صادقی هستم. به‌شدت از دروغ متنفرم و دلم نمـی‌خواهدی بـه من دروغ بگوید. تمام سعی‌ام درون زندگی این بوده کـه آدم بدی نباشم.

دلتنگی به منظور نوازندگی

به خوانندگی فکر نکرده‌ام اما موسیقی را بسیـار دوست دارم کـه این را بـه نوعی درون نقش یک خواننده درون فیلم «امشب شب مـهتابه» هم تجربه کردم. درون واقع زمانی پیـانو مـی‌زدم؛ اما نـه خیلی. مدتی هست از آن دور افتاده ام و دلم مـی‌خواهد برگردم و دوباره شروع کنم. درباره موسیقی هم هر حسی نوعی از موسیقی را مـی‌طلبد و من درون آن لحظه آن را گوش مـی‌دهم. باکلام، بی‌کلام، کلاسیک، مدرن و. . . مـهم این هست که آن لحظه چه نوع موسیقی مرا جذب مـی‌کند.

مارکتینگ درون کنار هنر

در کنار بازیگری کارهای دیگری هم انجام مـی‌دهم چون نمـی‌خواهم سینما تنـها منبع درآمد من باشد. رشته تحصیلی‌ام بازرگانی هست و فوق‌لیسانس این رشته را دارم. درون کنار بازیگری، شرکت بازرگانی‌ای دارم کـه در آن بـه فعالیت‌هایی مانند تبلیغات، مارکتینگ، بازاریـابی، فروش و. . . مـی‌پردازیم و به شرکت‌هایی کـه در زمـینـه‌های تجاری فعال هستند، مشاوره مـی‌دهیم.

عاشقی روی پله عقل

آدم‌ها طی دوران مختلف زندگی بسته بـه مـیزان دانش و رشدی کـه پیدا مـی‌کنند دیدگاه‌شان بـه مقوله‌های مختلف عوض مـی‌شود؛ به منظور مثال من قبلا خیلی بـه عشق باور نداشتم؛ اما درون حال حاضر چنین نیست. البته منظورم فقط عشق انسان بـه نوع خود نیست و مـی‌تواند درون هر چیزی باشد. راستش قدیم‌‌ها انسانی منطقی بودم؛ اما درون حال حاضر حس مـی‌کنم آدم حتما در مواقعی از زندگی‌اش با تعدیل بـه اینکه روی پله عقل هست، روی پله عشقش هم بایستد. به منظور همـین به‌تازگی‌ خیلی دلی و حسی جلو مـی‌روم. درون اینکه وقتی دلی جلو مـی‌روم ممکن هست خطر کنم یـا نـه، حتما بگویم مـهم این هست که ته آن اتفاق، خودت چقدر احساس رضایت و آرامش داری.

متولد یک خانواده قهرمان

من درون خانواده‌ای با روحیـه ورزشکاری بزرگ شده‌ام و هیچ‌وقت با مقوله ورزش بیگانـه نبودم. پدرم تحصیلات ورزشی دارد. مادرم هم همـین‌طور؛ ضمن آنکه مادرم تدریس دانشگاهی دارند و مربی ورزش هستند. ایشان از قهرمانان و اساتید طراز اول تکواندوی بانوان کشور هستند. پدرم هم از اساتید قدیمـی هستند کـه کماکان فعالیت ورزشی‌شان را دنبال مـی‌کنند. البته ایشان هم بـه نوعی درون رشته‌های رزمـی فعال بودند؛ اما درون حال حاضر بیشتر بـه بدنسازی‌ مـی‌پردازند. حضورم درون این خانواده باعث شد بـه ورزش علاقه‌مند شوم. حدودا سه ساله بودم کـه به باشگاه ژیمناستیک رفتم. تمام تابستان و اوقات بیکاری‌ام درون کودکی درون باشگاه‌های مختلف ورزشی مـی‌گذشت و عضو تیم خردسالان و کودکان ژیمناستیک بودم.

از سفر که تا آشپزی

سعی کرده‌ام زندگی روتین و بابرنامـه‌ای را که تا حدی کـه بشود به منظور خودم مـهیـا کنم و در این مـیان تعادل را بین کار و تفریحاتم برقرار کنم. بـه سفر خیلی علاقه دارم؛ اما نمـی‌دانم چرا مدتی هست که امکانش برایم مـهیـا نمـی‌شود. این اواخر سفر خارجی کـه نـه، اما بـه سفرهای داخلی رفته‌ام. اصولا سفر بـه هر جایی را دوست دارم و خودم سعی مـی‌کنم هر جایی مـی‌روم، برایم جالب و پرخاطره باشد. کار خانـه هم انجام مـی‌دهم. آشپزی را خیلی دوست دارم؛ اما اگر مجبور باشم آشپزی مـی‌کنم.

تصمـیم به منظور ازدواج

ازدواج مـهم‌ترین تصمـیم زندگی هر فرد هست که نمـی‌توان بـه راحتی درباره‌اش صحبت کرد. با این حال معتقدم بخشی از ازدواج دست خودم آدم نیست و یک اتفاق هست که حتما خودش بیفتد. بـه نظرم درباره ازدواج ممکن هست دو مساله پیش بیـاید:  ورژن جدید شهریار؛ دکتر علی دایی عکس یکی اینکه آدم‌ها نباید نیـازهای روحی و حسی درون خودشان احساس کنند و به اینکهی کنارشان باشد، احتیـاج پیدا کنند و دنبالی بروند کـه این نیـاز را برطرف کند، یکی هم اینکه ازدواج یک اتفاق است. یعنی شما شاید درون آن برهه اصلاً فکرش را هم نمـی‌کنید، اما آدمـی را مـی‌بینید کـه مـی‌گویید این خودش هست و همان آدمـی هست که حتما با من باشد. درون این حالت دیگر روی آن آدم قفل مـی‌شوید و نمـی‌توانید از او بگذرید.

عدانیـال عبادی و تینا آخوندتبار

instagram danialebady

فیلم‌های سینمایی دانیـال عبادی

سال نام فیلم نوع فیلم سمت نام کارگردان تاریخ اکران نام نقش توضیحات ۱۳۸۹ یکی از ما دو نفر سینمایی بازیگر تهمـینـه مـیلانی – – – ۱۳۸۹ قبرستان غیرانتفاعی سینمایی بازیگر محسن دامادی – -فرخ – ۱۳۸۷ امشب شب مـهتابه سینمایی بازیگر محمدهادی کریمـی – یحیی.پیـام – ۱۳۸۷ کریستال سینمایی بازیگر محسن محسنی‌نسب – داریوش – ۱۳۸۵ غیرمنتظره سینمایی بازیگر محمدهادی کریمـی – محمود.بیژن – ١٣٨٩ پایـان دوم سینمایی بازیگر یعقوب غفاری – – – ۱۳۹۰ کاغذ خروس نشان سینمایی بازیگر مریم مـیلانی – – – ۱۳۹۲ کالسکه سینمایی بازیگر آرش معیریـان – -بهزاد ۱۳۹۱ متل قو سینمایی بازیگر مسعود نوابی – – ۱۳۹۱ خانـه ای کنار دریـا سینمایی بازیگر مسعود نوابی – – ۱۳۹۳ مجرد ۴۰ ساله سینمایی بازیگر شاهین باباپور – -دکتر سامان شریفى ۱۳۹۳ آتش‌بس ۲ سینمایی بازیگر تهمـینـه مـیلانی – – ۱۳۹۶ دو عروس سینمایی بازیگر داوود موثقی – –




[دانیـال عبادی از عاشقی و ازدواج مـی گوید +عاینستاگرام  ورژن جدید شهریار؛ دکتر علی دایی عکس]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 08 Jul 2018 19:08:00 +0000